Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já osobně si myslím, že pan profesor zjevně počítá s tím, že Miloš Zeman těch pět let neodslouží a on, jako "viceprezident" nastoupí po něm.

Nic nemůže být chybnějšího. Pokud by Zeman opravdu svůj mandát nedokončil a Drahoš chtěl na jeho místo nastoupit, tak si myslím, že se by se nedostal ani do finále.

5 0
možnosti
Foto

Drahoš dostal tolik hlasů jen díky neoblibě Zemana a médii vyvolaným přesvědčením, že má šanci na nejvíce hlasů. Jakmile by Zeman zmizel, tak bude Drahoš outsider.

9 0
možnosti
Foto

Někde jsem četl, že při volbách do Senátu se prokázalo, že kandidát do Senátu, ověnčený tituly, má daleko větší šance na zvolení proti tomu kandidátovi, jehož jméno a příjmení jsou kůly v plotě. Zvláště prý to platí pro lékařské tituly. Podle mě z této úvahy vycházel i Drahoš.

1 0
možnosti
Foto

Zatím nás ti lékaři v politice spíš zklamali.

1 0
možnosti
Foto

Já odhaduji, že pronese max. 1 novoroční projev. A možná ani to ne.

1 3
možnosti
Foto

žádný, on pronáší štěpánský

4 0
možnosti
Foto

I40v59a32n 13M26a47r58e98k

28. 1. 2018 11:17

Karma p.Bicero . P.Drahoš interpretoval jen to, co mu předepsali jiní ,nic víc,nic míň ;-(

9 0
možnosti

J43i96r16i 18K43u32c49e67r64a

28. 1. 2018 11:04

Před pár dny jsem psal u jiného vašeho článku, že nevěřím, že MZ tu mediální masírku zvládne. Že, z mého pohledu bohužel, prohraje o cca 10%. Odpověděl jste mi, že věříte v opak. Jsem rád, že jste měl pravdu. Na obhajobu svého - naštěstí mylného - tipu uvádím, že v mém městě, Hradci Králové, byl výsledek takový, jaký jsem očekával. Odhadoval jsem šance obou kandidátů podle svého okolí.

5 0
možnosti
Foto

mne tady mnozí podezírali z bezbřehé lásky k Zemanovi. Není tomu tak. Raději bych důstojněji vypadajícího prezidenta ovšem se stejnými názory na svět, jaké má Zeman a tím Drahoš nebyl.

7 0
možnosti

J74i81r40i 74D40v23o95r83a45k

28. 1. 2018 10:58

Dobra analyza R^ a Karma

7 0
možnosti
  • Počet článků 991
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Jsme jako hokejoví brankáři. Naučili jsme se bez masky do střetnutí nechodit a jací doopravdy jsme, je těžko zodpověditelná otázka i pro nás samotné.

Seznam rubrik