Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

jo jo, Rusaci jsou lišky mazané, mají celý svět v hrsti, zvolili Trumpa coby amerického presidenta, udělali Brexit, hrozí že zvolí Wilderse nebo Le Pen, a buduou se představovat jako Rusové, mluvit mezi sebou rusky a vůbec vykvákají že to řídí.

Tohle už je ubohost elit, vypadá to že ztrácí půdu pod nohama

9 0
možnosti
Foto

Karma, pane Bicero.

Je hrozné, co si ty lidi nevymyslí. Ale já potkal jednoho z Bruselu a ten měl flašku Honzy Chodiče Modrá Nálepka (frťan bratru za 1.000,- Kč) a že prý ji dostanu, když s malou šibenicí v ruce vylezu na Koně a budu vyřvávat "imigranti do masokostní moučky".

A to je pravda, protože mi to vyprávěl T.Texas Taylor (Balíček karet).

7 4
možnosti
SN

:-) Dobře napsáno ! Doufám, že se na toto téma objeví ještě dva blogy od známých rusobijců ! R^R^R^

5 4
možnosti
Foto

Pan Ziegler by tuto šanci určitě neměl propást.

2 1
možnosti
PB

.... vysvětlení je prosté,- reportérka dohromady s Mohamedem měli v žíle cca 6 promile Stoličnej,- ........... proto ta ruská stopa !

9 2
možnosti
TP

Já jsem to věděl, že za ty problémy Švédska s muslimy mohou Rusové. Já jsem to věděl. http://www.facebook.com/multikulturnisvedsko

8 1
možnosti
JF

Já už také, že mne nenapadlo dříve, že za všechno může Putin!!

3 2
možnosti
  • Počet článků 991
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Jsme jako hokejoví brankáři. Naučili jsme se bez masky do střetnutí nechodit a jací doopravdy jsme, je těžko zodpověditelná otázka i pro nás samotné.

Seznam rubrik