Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stoprocentní souhlasR^

1 0
možnosti

Pane Bicera, vždyť je to sranda. Já chci změnu - Vy Miloše. Já mám důvody - Vy máte důvody. Mj., píšeme si tady o nich roky ... Můžeme psát i dále - Podstatné je, volit. Zhoubu tohoto státu spatřuji v M.Zemanovi + A.Babišovi. Je třeba minimálně jednoho eliminovat, nejlépe pak oba ! ... Naštěstí jsou již poeliminováni oba dostatečně - Jde o to, to dotáhnout do konce. Milošovi tedy dávám 3 dny - Sektě Ano, 1 maximálně 2 roky. Pak bude lépe ! Volte jistou rukou - nikoliv nostalgií v srdci! ... :-)

9 5
možnosti
Foto

A o tom je svoboda. Za komunistů bychom si svoje názory mohli tak akorát pošeptat někde v koutku, aby nás nikdo neslyšel. Sám vidím zhoubu ve starých partajích propojených s mafií, jak nakonec připustil i pan Drahoš, pokud ho volíte, tak váš oblíbenec. ANO s mafií nejede a proto musí být zlikvidováno. Jestli to bude za rok či dva to nechávám na vás. Spolehněte se, že nám pak lépe nebude až se zase dostanou pohrobci Mrázka k lizu.

3 5
možnosti
Foto

I69v23a74n 95M58a37r27e64k

26. 1. 2018 11:32

Naprostý souhlas a velká karma p.Bicero, Drzé a arogantní věty p.Drahoše na počátku a konci besedy udivily i mě . Omlouvá jej snad jen to, že nebyly výplodem jeho myšlenkových pochodů, prostě takové byly instrukce od jeho "poradců" Rv

9 6
možnosti
Foto

Včerejší debatu jsem viděl. Chtěl jsem o ní napsat blog. Asi to neudělám, protože to hlavní z debaty jste už pěkně shrnul vy.

Nejsmutnější dle mne byla závěrečná minuta pana Drahoše. Měl jednu minutu na to, aby stručně řekl, proč by voliči měli za prezidenta zvolit jeho. V té jedné minutě se především profiloval jako antiZeman a ne svým programem. To se mi nelíbilo.

Nutno však poznamenat, že tato debata probíhala v pěkném prostředím, pod vedením vynikající moderátorky. Vzhledem k tomu, co se v politice často děje, jsem z ní neměl až tak špatný dojem.

Nedovedu odhadnout, jak volby dopadnou. Bude moc záležet na tom, kolik lidí k volbám přijde. Myslím si, že ti, kteří k volbám nepřijdou, by častěji volili Zemana než Drahoše. Proto asi pan prezident ve své závěrečné minutě vyzval lidi, aby šli volit a zdůraznil "Nezůstávejte doma, protože pak ti, kteří k volbám nepřijdou, mohou ovlivnit právě svou neúčastí jejich výsledek."

8 2
možnosti
Foto

sám si myslím, že k volbám nepůjdou voliči loosrů.

0 0
možnosti
Foto

Tak mně naprosto stačil rozbor Demagog.cz, kolikrát který z kandidátů lhal na Primě a na ČT. Lháře na Hradě opravdu nechci. jeho voličům to však zajisté nevadí, protože se vyznačují stejným charakterovým rysem.

4 5
možnosti
Foto

Nevadí mi rozbory nějakého Demagoga.

6 0
možnosti
Foto

po včerejší besedě prezidentských kandidátů jsem na rozpacích.

Hrál to na mě pan Zeman posledních pět let v úřadě, nebo včerejších 65 minut v Rudolfinu???

3 3
možnosti
Foto

těch hrubiánských úletů měl jen pár, ale média je tak až do zblbnutí omílala, až jsme měli dojem, že je říká dennodenně. Zemanova slabost je omámení sebou samým a proto neodolá, pokud ho něco podle něj originálního napadne. Jeho předchůdci nebyli jiní, jen to nedělali tak hlučně a zemitě. V.H. ze stejného motivu pozval opakovaně dalajlámu a nadělal tím vlasti větší škodu než způsobila nějaká pussy.

5 2
možnosti

R^

Pouze jste citoval a přesně citoval. Děkuji.

Citace už pak není potřeba nějak zvlášť komentovat.

Každý si vybere, co je mu bližší.

Ještě jednou děkuji.

4 0
možnosti

Je s podivem, že co na Zemanovi "Zemanovcům "nevadí, tak na druhém kandidátovi se z toho mohou zbláznit... ;-D

10 0
možnosti

Přemýšlím přemýšlím, co bránilo panu profesorovi zveřejnit jméno svého budoucího kancléře. Že by jeho jméno mohlo ovlivnit dnešní volbu?

5 4
možnosti
Foto

J42a31k79u36b 91R90o70t94h

26. 1. 2018 10:30

;-D;-D;-D;-D Tady se dneska ale scházejí nešťastníci.

10 4
možnosti
  • Počet článků 991
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Jsme jako hokejoví brankáři. Naučili jsme se bez masky do střetnutí nechodit a jací doopravdy jsme, je těžko zodpověditelná otázka i pro nás samotné.

Seznam rubrik