Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Ano, ten titulek říká vše ..... nepsáno je - a když ne .........

0 0
možnosti

.... a druhý krokem by mohlo byt zrušení celýho Ministerstva multikulti lásky a Ministerstva pravdy, žejoV! (su zvědavej, ešivá to tem socanům dojde !)

3 0
možnosti

Toto mě vždy napadne, ano, jak jde vynutit, aby někdo měl někoho rád. A ještě dup!! V podobě dehonestování, popotahování, atd. To je přece cesta do pekel. Já nevím, mě kdyby takhle někdo něco vnucoval, tak se zatvrdím, a schválně to ráda mít nebudu. Je to poněkud vzdálené srovnání - ale kdysi mi nutili rizoto, a lečo, mě se to už jen vzezřením hrozně nelíbilo ( školní jídelna), nevonělo to, a i když od té doby jsem viděla nádherná rizota, barevná leča, určitě zdravá a chutná - nikdy jsem to už nedokázala pozřít.

9 0
možnosti
Foto

pokud někdo chce, aby ho měl někdo rád, nepotřebuje k tomu dohazovače. Musí se sám snažit, aby přízeň získal. Při pohledu na většinu Romů žádnou snahu o zalíbení se většině nevidím. U muslimů bych zase přivítal, kdyby se v jednom šiku rezulátně postavili proti všemu zlu, které jejich souvěrci páchají a z jejich církve je exkomunikovali. To by byl důkaz, že jejich činy neschvalují.

13 0
možnosti
  • Počet článků 991
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Jsme jako hokejoví brankáři. Naučili jsme se bez masky do střetnutí nechodit a jací doopravdy jsme, je těžko zodpověditelná otázka i pro nás samotné.

Seznam rubrik