Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Tak mne napadá, jak byla potrestána soudkyně, které vynesení rozsudku trvalo víc než tři roky? Nijak. Soudci jsou u nás nezávislí a proto si mohou bez postihu dělat co chtějí.

1 0
možnosti
Foto

zloději v sámoškách rovněž

0 0
možnosti
JL

Pane, vy máte starosti. Zkuste si zjistit, jak jsou mláceni lidé v Rusku a v Číně, kolik jich bylo umučeno a bude. Jeden zmlácený pitomec je marginálie.

0 2
možnosti
TH

Vy jste ten blog nepochopil

2 1
možnosti
Foto

Prošel jsem si mínusy a vypadá to tak, že pana Veselského asi taky někdy policajti v hypermarketu poučili:-)

3 0
možnosti
FV

Já vám dávám mínusy jen tak, z plezíru. Baví mě mě, jak se vy a vám podobní tím zabýváte. R^

0 1
možnosti
FV

"Strážci zákona se zachovali, jak bylo nutné" 8-o

Pokud tohle myslíte vážně, bicero, tak potěš pánbůh. Rv

1 2
možnosti
Foto

Asi neumíte čtenému porozumět. Silně pochybuji, že by za Rakouska-Uherska někdo soudil policajty za to, že dali na pamětnou zlodějovi.

4 0
možnosti
VK

Já se vás zeptám pane Bicero, když chcete trestat soudkyni za nečinnost. Můžete mi sdělit, jak dlouho to vyšetřovala GIPS? Jak dlouho to leželo na státním zastupitelství? Jak dlouho na soudu? Kolik bylo jednání? Z jakého důvodu se případně odročovalo? Předem děkuji za odpověď.

1 2
možnosti
Foto

Někde se to zdrželo a podle obecně mizerné produktivitě soudů jsem usoudil, že to bude zase tam.

2 0
možnosti
Foto

? Počkejte.. a to je podle Vás tedy v pořádku, že spoutaný, již zajištěný člověk dostane nakládačku? Nebo ten text špatně chápu? A co kdyby byl třeba ten "zloděj" nevinný? Námáme právě od toho soudy? Jsem si doteď myslel, že jsme v právním státě.. ne na divokém západě. Ale třeba se pletu.

5 2
možnosti
Foto

Do spoutaného by se kopat nemělo, ale přistihnutého zloděje by se mělo rázně potrestat, stejně rázně jako ty policisty. Bohužel se to neděje a zlodějům a jiným i velelumpům tak roste hřebínek.

2 0
možnosti
Foto

To jsem nějak nepochopil. Vy se těch policistů zastáváte?

6 0
možnosti
VK

také netuším, co nám autor chtěl sdělit. U pana Bicery se to začíná stávat čím dál častěji.

2 2
možnosti
  • Počet článků 991
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Jsme jako hokejoví brankáři. Naučili jsme se bez masky do střetnutí nechodit a jací doopravdy jsme, je těžko zodpověditelná otázka i pro nás samotné.

Seznam rubrik