Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)......Napsal jste to výborně, nesouhlasím jedině s postojem k Babišovi ! Ale to je nepodstatné. Celý večer jsem se na to díval, bylo to lepší jak detektivka. Hlavně Diensbier a Kalousek, Ti byli radostí bez sebe, že našli konečně další téma, jak se svézt po Babišovi. nejlepší se mi líbil rozhovor s jedním z majitelů vepřína, který souhlasil s likvidací, ale ne peníze, nýbrž postavit v blízkém okolí stejný. A mladému Američanovi z ministerstva zbytečných záležitostí zmrzl úsměv na rtech. To by bylo na deset roků. A to by zařizovali státní úředníci.

Babiš, četl jsem o sumě 600 milionů, myslím, že by ty peníze mohl utratit užitečněji ! Ale nemůže dělat další radost těm dvěma pánům, kteří by po něm zase vyjeli, že je rasista a že podporuje likvidaci nepřizpůsobivých. Tolik na vysvětlenou, jinak karma, jak hrom ! R^R^R^

12 0
možnosti
Foto

U Babiše mne naštvala ta nečekaně rychlá obrátka a vstřícnost ke zboření vepřína a tak jsem přemýšlel co za tím může být. Dejte mi typ, na co jste koukal. Mám O2 a tak si to mohu do 50 hodin zpět přehrát. Za karmu dík.

1 0
možnosti
Foto

Nejde o nějakou památku, ale o možnost přiživit se na penězích, které budou vynaloženy na postavení nějakého pomníku.

.Na každém pomníku by měl být vyražený nápis.

"Zde stát věznil a zabíjel lidi, kteří se nedopustili ničeho špatného. "

4 0
možnosti
Foto

Když jsem viděl u p. Babiše tu přenáramnou ochotu vepřín zbořit a nový někdy za stovky milionů za státní peníze postavit, napadlo mne jestli si na tom s Agrofertem nehodlá přihřát :-)zabijačkovou prdlačku.

8 2
možnosti

Tak když se tam teď pracuje, tak je to jistě největší pocta pracovitým Romům. Sám mám s pašíkem ty nejlepší zkušenosti, když jsem si s ním hrál u kmocháčka a bral jsem mu z kotle šrot co se pro něj vařil. Přímo od pašíka pak kmocháčka sice odtáhli do Jáchymova, naštěstí to ale přežil, tak tam soudruzi žádný pamatník instalovat nemuseli, a choval se tam pašík i nadále.

1 0
možnosti
DK

Pokud jsem četla na netu dobře, tak to byl pracovní tábor...a ty tu dnes chybějí...pro některé, které nepracují dodnes...

8 0
možnosti
Foto

pokud tento článek někdo četl už dnes dopoledne, tak vysvětluji, že nové zveřejnění není důkaz stařecké demence či sklerózy, ale následek stažení blogu kvůli dvou posledním větám, které jsem u nového odstranil.

5 0
možnosti
Foto

A jaké to byly věty?;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 991
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Jsme jako hokejoví brankáři. Naučili jsme se bez masky do střetnutí nechodit a jací doopravdy jsme, je těžko zodpověditelná otázka i pro nás samotné.

Seznam rubrik