Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

,,Sešli z očí, sešli z mysli"R^

Jojo, časy se mění. To furt a porád. Kdys dávno jsem v jednom svém blogu blogy přirovnal k Hrabalovu světlíku (Ostře sledované vlaky- pokřik výpravčího do světlíku). Realita je spíše taková, že vše mizí v digistoupě, občas pak i blogeři8-o Navíc, mnohé blogy co do formulací i obsahu (ne všechny, neb vyjímky potvrzují pravidlo) dosáhli úrovně až stoky, potažmo až vrcholného ,,fekalizmu". O diskuzích ani nemluvě.:-/

0 0
možnosti
Foto

Můj vedoucí v práci říkával "všechny změny jsou k horšímu"

2 0
možnosti

Karma.

Jenom aby jsme se za čas neptali kde je Bicera: ;-D

5 0
možnosti

Mně velice chybí blogy pana Dušana Streita, který tady chybí už asi rok a půl. Ale byl mým nejoblíbenějším. A ještě více mi chybí blogy dámy jménem Lea Vojteková.

5 0
možnosti
Foto

jj, Dušan Streit, blahé paměti: "Budu kecat do všeho!" R^

2 0
možnosti

...Hermánek je bohužel stále tady...Rv

3 4
možnosti
Foto

nenašel jsem jeho blogy deset dnů zpět a v seznamu blogerů rovněž chybí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 991
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Jsme jako hokejoví brankáři. Naučili jsme se bez masky do střetnutí nechodit a jací doopravdy jsme, je těžko zodpověditelná otázka i pro nás samotné.

Seznam rubrik