Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Vše co píšete je pravda. Právo, lidské právo, ale již není řeč o povinnosti, lidské povinnosti. V minulosti, tedy v době kamenné, by se s nimi vypořádali hladce. Pokud ne, tak bychom zde ani nebyli. Nemohou být práva bez povinností.

1 0
možnosti
MK

Ono je trochu zavádějící, to že mám právo cestovat nebo vybrat si zemi svého působení znamená to, že "můj" stát mi musí nechat cestovat a emigrovat, nikoliv to, že ta ta druhá země mě musá Já bych chtěl jenom vědět, kdy stát resp. EU,  nám zajistí tyto lidská práva. Zatím, my námezdně pracující nebo poctivě podnikající, máme právo držet hubu, nechat se odírat vysokými daně, sociálním i zdravotním pojištěním a kriminalitou. Já nechci platit havloidský pseudohumanismus vnucený pražskou intelektuální kavárnou, nechci přispívat lobbistům  a tunelářům typu janoušků, bakalů, dalíků atd.

6 1
možnosti
OK

Existuje jednodušší vysvětlení. V Africe se o omezené zdroje dělí mnohonásobně více obyvatel než v Evropě, přičemž obyvatel přibývá, zdrojů ubývá.

1 0
možnosti
Foto

omezené zdroje jsou důsledkem omezené snahy a výkonnosti. Evropa je mnohem více zalidněná než Afrika a rovněž je mnohem víc surovinově zpustošená, proto lze Afiku pokládat za kontinent s budoucností. Její smůlou je, že státy nemají pevný řád a schopné vlády.

1 0
možnosti

Evropské země působí bezmocně a bezradně i proti hrozbě ozbrojené agrese, to teď odhalilo Ruské harašení zbraněmi...

1 2
možnosti
  • Počet článků 991
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1289x
Jsme jako hokejoví brankáři. Naučili jsme se bez masky do střetnutí nechodit a jací doopravdy jsme, je těžko zodpověditelná otázka i pro nás samotné.

Seznam rubrik